22.8.2018

Rozhovor: Jak se hubne s Nutri-Shapem?

 

Opravdu Nutri-Shape pomáhá? Přečtěte si rozhovor s paní Blahoudkovou, vítězkou soutěže Změňte svůj životní styl s Nutri-Shape, která ho osobně vyzkoušela.

Jak jste produkty užívala a jak jste se s nimi sžila?

Sepsala jsem si seznam produktů a přesné dávkování a dobu užívání, abych se to zprvu naučila a měla kontrolu. První měsíc jsem brala Nutri-Shape Trim, Block a Burn, druhý měsíc jsem k těmto produktům přidala Tiens Kardi, Digest, Tiens vápník a občas jsem zařadila mozkový vápník a Spirulinu. Třetí měsíc jen Kardi, Digest, vápníky a Spirulinu. Tento “rituál” jsem se naučila a pak už to šlo samo. Před samotným zahájením jsem využívala celé balení FOS sirupu.

Změnila jste stravu, pohyb, pitný režim a jak?

Ano a musím říct, že se díky tomu cítím skvěle a budu v tom pokračovat i nadále. Vlastně jsem se naučila pít a jíst. V rámci pitného režimu jsem zařadila zelený čaj, čistou vodu, vodu s citronem, bylinkové čaje a zvýšila jsem denní přísun na 2 – 2,5 l denně. Do jídelníčku jsem zařadila více zeleniny a ovoce, celozrnné pečivo a jedla jsem 5x – 6x denně malé porce. Ráno jsem si dala např. avokádo s rajčaty a česnekem s celozrnným pečivem, večer už jen zeleninu a zeleninové saláty, jinak během dne téměř vše. Pokud jsem měla chuť mlsat, dala jsem si kešu oříšky s brusinkami, nesolené buráky nebo pár plátků sušeného ovoce. Začala jsem se více pohybovat, jezdit na kole a 5 – 7 minut denně cvičit 3 jednoduché posilovací cviky, které mi vyhovovaly. Ráda také tančím, takže pohybu bylo poměrně dost.


Jaké míry a váhu jste měla před zahájením programu a jaké po ukončení?

Na začátku jsem měla 75 kg, 78 cm v pase a 112 cm přes boky. Po skončení 3 měsíčního programu mám 68 kg, 71 cm v pase a 105 cm přes boky.

Jak se nyní cítíte a co doporučujete ostatním lidem?

Jsem nesmírně spokojena, cítím se skvěle a lidé v okolí mne zastavují a ptají se, jak jsem toho docílila. Jsem plná energie a mám radost z pohybu. Co bych doporučila? Určitě začít s pohybem pomalu a jen s tím, který vám bude vyhovovat a postupně přidávat na intenzitě, výborné jsou rychlé procházky a hlavně pravidelnost. Nejdůležitější ovšem je odhodlání ke změně, nebát se toho a vytrvat”.

 

Děkujeme za rozhovor😊

2 komentáře

  • Narazila jsem na váš blog přes facebook. Paní opravdu zhubla?! To je hezký příběh a je vidět, že je opravdu spokojená. Vyzkoušel jsem hodně hubnoucích přípravků a tipů. Nikdy jsem to nedodržela chybí mi pevná vůle. A možná to způsobuje i stres. Máte taky něco na stres?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *