19.10.2018

Podpořte své tělo při sportu

 

Cvičení a pohyb jsou jedním ze základních pilířů zdraví, ale právě při zvýšené fyzické aktivitě je důležité dbát na pár pravidel, které Vaše tělo podpoří k efektivnějšímu výkonu a dodají energii. Která to jsou?

To, že máme mít určitý přísun tekutin je obecně známý fakt, ale často zapopomínáme, že bychom při cvičení měli pít víc. Samozřejmě není ideální se napít nárazově a hlavně ne až ve chvíli, kdy máte žízeň. Zkuste mít denní pitný harmonogram, do kterého by primárně měla spadat čistá voda a neslazené čaje, pokud si před cvičením dáte sladký nápoj, dodá vám to na chvíli rychlou energii díky cukrům, na druhou stranu tím budete muset o to intenzivněji cvičit, abyste rychlé cukry opět dostaly ze svého těla ven. Během cvičení si dávejte vodu po doušcích a po skončení si dopřejte opět víc.

Co je určitě zajímavé, že se nemusít bát před cvičením dát kávu. Většina z nás se k tréninku dostává až po práci a to na nás padá únava. Dejte si tedy s klidem v duši ideálně TIENS Cordycafé, která vás díky kofeinu povzbudí a navíc je doplněná o Kordyceps, který vás vnitřně zklidní a nastartuje obranyschopnost organismu. Samotný doplněk  TIENS Kordyceps dokáže dodat tělu energii a zvýšit výdrž, čím se vám budou zlepšovat sportovní výkony (každého určitě potěší, pokud vidí ve svém úsilí nějaký vývoj).

Než se pustíte do tréninku, postarejte se ještě o vaše svaly. Krátce se protáhněte a dodejte jim včas hořčík, nikdo nechce uprostřed tréninku nebo běhu dostat křeč do lýtek. Když si zvolíte TIENS Fizzy a rozpustíte si ho do velké sklenice vody, budete mít jistotu, že jste dodali tělu přesně to, co před výkonem potřebuje. Tablety v sobě obsahují hořčík obohacený o bylinné extrakty bazalky a červené řepy. Přípravek má formu šumivých tablet, které umožňují snadné dávkování, ale i rychlou asimilaci jeho účinných složek. To zaručuje rychlý nástup účinků v podobě úlevy při nedostatečné hladině hořčíku v těle.

Po sportu si přibližně 30minut zkuste nic nejíst a dopřát tělu čas na zklidnění. Navíc se krev ještě drží ve svalech a to je důležité pro odplavení odpadních látek vzniklých při pohybové aktivitě ze svalů. Pak ale určitě nehladovte, musíte samozřejmě tělu dodat energii, zvolte např. potraviny bohaté na bílkoviny.

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *